Naše vrijednosti

Pacijenti su nam na prvom mjestu

Sve što radimo počinje i završava s pacijentima. Naši pacijenti obraćaju nam se s punim povjerenjem da ćemo im pomoći u brzom i uspješnom izlječenju.
Našim pacijentima dajemo detaljne informacije o njihovom zdravstvenom stanju, predlažemo im i provodimo najbolje moguće medicinske postupke.
Ozbiljni smo u radu s pacijentima, svi su nam pacijenti jednako važni i posvećujemo im jednaku pažnju.
Zajednički predano djelujemo kako bismo našim pacijentima pružali najbolje moguće usluge.
Poštujemo povjerljivost podataka i informacija dobivenih u radu s pacijentima.

Jednostavnost

Jednostavnost kojom pristupamo radu čini nas uspješnima, a naše radno okruženje ugodnim mjestom svakodnevnih susreta jednih s drugima i našim pacijentima. To nam omogućuje da nam pacijenti uvijek budu na prvom mjestu.
Pacijentima dajemo jasne i lako razumljive informacije. Jedni s drugima i s pacijentima komuniciramo s poštovanjem i uvažavanjem.
Uzimamo si dovoljno vremena da bismo pažljivo saslušali naše pacijente i da bismo dobro razumjeli njihove potrebe i očekivanja.
Iskreno pristupamo jedni drugima i zajedno pronalazimo načine za rješavanje problema. Ne odustajemo zato što nešto ne funkcionira od prve, aktivno pronalazimo rješenja zbog kojih naši pacijenti mogu računati da će uvijek dobiti najbolju moguću uslugu.

Zajedno činimo razliku

Pomažemo jedni drugima u izvršavanju svakodnevnih poslova jer nas samo zajednički usklađeni angažman čini najboljim izborom za pacijente.
Međusobno dijelimo sve važne informacije. Aktivno dijelimo znanja i vještine i tako doprinosimo zajedničkom uspjehu.
Uzimamo u obzir moguće posljedice naših savjeta na pacijente, samokritični smo i preuzimamo odgovornost za svaki dio našeg posla.
Ponašamo se prema svojim kolegama onako kako bismo željeli da se oni ponašaju prema meni.
Vodimo računa da naša komunikacija izvan posla koja se odnosi na posao ni na koji način ne nanosi štetu ugledu Poliklinike, kolegama i pacijentima.
Svi zaposlenici Poliklinike Etele potpisnici su Kodeksa osobne odgovornosti i od njih se očekuje da:

  • Razumiju njegov sadržaj i očekivane standarde ponašanja;
  • Djeluju u skladu s očekivanim standardima ponašanja;
  • Upozoravaju na ponašanja koja nisu u skladu sa standardima definiranima Kodeksom.

Kako ovaj Kodeks ne može obuhvatiti svaki mogući aspekt profesionalnog i odgovornog ponašanja, od naših zaposlenika očekujemo da pri donošenju ispravnih odluka koriste i svoje osobne prosudbe.